Strategic Planning
Քայլ 1.
PDF Տպել Էլ.փոստ
Հետազոտում

Յուրաքանչյուր ռազմավարական մեդիա նախագիծ սկսվում է հաճախորդի հաղորդակցման նպատակների և ընդհանուր շուկայավարության հետազոտումից: Շուկայի հետազոտումն ինտեգրված մեդիա պլանավորման ամբողջ գործընթացի շրջանակում իր մեջ ընդգրկում է բոլոր չօգտագործված ռեսուրսները մեդիա նախագծման մաքսիմալ արդյունավետությունն ապահովելու համար:

 
Քայլ 2.
PDF Տպել Էլ.փոստ
Ռազմավարական տեսություն

Գովազդի տևողությունն ունի ուղղակի ազդեցություն գների, ծառայությունների և լրացուցիչ մեդիա ծառայությունների վրա, որոնք հասանելի են գովազդատուների համար: Մեդիա գնման մեր հիմնական սկզբունքներից է յուրաքանչյուր հաճախորդին առաջարկել շահավետ գործարք` օգտագործելով PBM ընկերության 75 հաճախորդների 50 միլիոն դոլարին համարժեք խմբավորված ծախսերից ստացած շահույթը:

 
Քայլ 3.
PDF Տպել Էլ.փոստ
Պլանավորում

Մեդիա պլանի նախագծումից և մեր հաճախորդների հետ բանակցություններ վարելուց հետո մենք տարանջատում ենք լրացուցիչ մեդիա ծառայությունները, ոչ ավանդական մեդիա միջոցները և շուկայավարության ընդհանուր մոդելը, որպեսզի առավելագույնս ազդեցություն գործենք հեռուստադիտողի վրա ոչ ավանդական գովազդի միջոցով:

 
Քայլ 4.
PDF Տպել Էլ.փոստ
Իրականացում

Ոչ բոլոր գովազդներն են ավանդական: PBM Media House-ում աշխատում են սպորտային մարքեթինգի, ուղղակի մարքեթինգի և գովազդային նյութի խթանման մասնագետներ նշված մեդիա ծառայությունները մեր հաճախորդներին առաջարկելու նպատակով: Մենք տրամադրում ենք համագործակցության հնարավորություններ, եթե դրանք բխում են հաճախորդի շահերից:

 
Քայլ 5.
PDF Տպել Էլ.փոստ
Կառավարում

Գովազդի տեղադրումից հետո անգամ տարվում են աշխատանքներ մեդիա ծրագրի կառավարման ուղղությամբ, որոնք բաղկացած են տարբեր հետվաճառքային վերլուծություններից և հաշիվների ստուգումներից:

 
Քայլ 6.
PDF Տպել Էլ.փոստ
Հետվաճառքային վերլուծություններ

Այնուհետև PBM Media House-ը յուրաքանչյուր հաճախորդի հետ ընդհանուր նպատակներին հասնելու համար տեղադրված գովազդի վերաբերյալ վարում է բանակցություններ, քանի որ գովազդի հարթակը կարող է անընդհատ փոփոխվել` կախված հաճախորդի գործունեության փոփոխություններից:

 
Ռազմավարություն
PDF Տպել Էլ.փոստ

PBM Media House-ն աշխատում է B2B և B2C գովազդատուների հետ մեր հաճախորդների ապրանքանիշերի և հիմնական նպատակների ամբողջական ընկալման գործընթացը, ինչպես նաև պոտենցիալ շուկան և թիրախային լսարանները մշակելու համար:

PBM Media House-ում մենք տրամադրում ենք ռազմավարական բալանս` առավելագույնս համատեղելով մեր հաճախորդների ջանքերն ու գնողունակությունը համապատասխան յուրաքանչյուրի անհատական պահանջներին: