Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/pbm/public_html/mediahouse.am/libraries/joomla/utilities/date.php on line 56

Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/pbm/public_html/mediahouse.am/libraries/joomla/utilities/date.php on line 56

Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/pbm/public_html/mediahouse.am/libraries/joomla/utilities/date.php on line 198

Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/pbm/public_html/mediahouse.am/libraries/joomla/utilities/date.php on line 198
Ռադիո գովազդ
PDF Տպել Էլ.փոստ

PBM Media House մեծ տեղ է տալիս ռադիո գովազդին: Դա նշանակում է, որ մենք անդրադառնում ենք գովազդի օժանդակ միջոցներին` ներառելով ԶԼՄ հայտարարությունները և/կամ լրացուցիչ տեղեկատվության հոսքը, որպեսզի գովազդը հաճախ հնչի եթերում և փորձում ենք գտնել ռադիո գովազդի հերարձակման համապատասխան տարբերակ

Մենք գնում ենք:

  • Հովանավորչական փաթեթներ

  • Ռադիո շուկա

  • Գովազդային հոլովակների վերաբերյալ ուղղակի կարծիքներ (Direct Response)

Մենք ճկուն ենք ռադիո գովազդի ներկայացուցիչների հետ բանակցություններ վարելու գործում: