Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/pbm/public_html/mediahouse.am/libraries/joomla/utilities/date.php on line 56

Warning: strtotime(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/pbm/public_html/mediahouse.am/libraries/joomla/utilities/date.php on line 56

Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/pbm/public_html/mediahouse.am/libraries/joomla/utilities/date.php on line 198

Warning: date(): It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected the timezone 'UTC' for now, but please set date.timezone to select your timezone. in /home/pbm/public_html/mediahouse.am/libraries/joomla/utilities/date.php on line 198
TV
PDF Տպել Էլ.փոստ

Արագ փոփոխվող մեդիա շուկայի պայմաններում` մարքեթինգային բյուջեյի զգալի մասը տրամադրվում է ավելի արդյունավետ հաղորդակցման միջոցներ և առավել համապատասխան գովազդային հարթակներ փնտրելու համար:

Մեր մեդիա գնորդների թիմն առավելագույնս ընկալում է գովազդային շուկան և գովազդի ադապտացման անհրաժեշտությունը համապատասխան հանդիսատեսին գրավելու համար` օգտագործելով առավել նպատակային մեթոդները:

Մենք մասնագիտացված ենք հեռուստատեսությամբ գովազդի տեղադրման կազմակերպման գործում, ներգրավում ենք թիրախային հեռուստադիտողի զգալի մասը` սահմանելով օրվա ժամը և բարձր վարկանիշ ունեցող ալիքները և հեռուստահաղորդումները:

Ձեր շահույթը. հեռուստագովազդն հասանելի է ավելի մեծ թվով մարդկանց` խուսափելով 10-40% հավելյալ ծախսերից, առավելագույնս թողնում է տպավորություն, կարծիքներ և հետադարձ կապ:

Մենք առաջարկում ենք

  • Լսարանի հետազոտում, այդ թվում` գնահատականներ ըստ համաշխարհային համբավ ունեցող GFK ընկերության

  • Մրցակիցների հետազոտում

  • Ձեր լսարանին հասնելու նպատակով հեռուստաալիքների, հեռուստահաղորդումների և ժամանակի առաջնայնության որոշում` մինիմալ ծախսով

  • Մանրամասն կառուցված մեդիապլաններ, որոնք հնարավորություն են ընձեռում ռացիոնալ կերպով ձեռք բերել մեդիա ալիք

  • CPM կանխատեսումներ

  • GRP կանխատեսումներ

  • Մեդիա վերլուծություններ (անտեղի ծախսված գովազդային բյուջեի տոկոսի որոշում, որը ոչ մի ազդեցություն չի թողնում թիրախային լսարանի վրա)

  • Արդյունավետության դեմոգրաֆիկ վերլուծություն (անտեղի ծախսված գովազդային բյուջեի տոկոսի որոշում, որը ոչ մի ազդեցություն չի թողնում պոտենցիալ սպառողի վրա)

  • Գովազդային բյուջեի անտեղի ծախսերի կրճատման վերաբերյալ խորհրդատվություն

  • Գովազդի հեռարձակման քանակի կանխատեսումներ, որոնք արդյունավետ են թիրախային գովազդի շրջանակներում

  • Մեդիապլանի նախագծում` համաձայն Ձեր հաստատման

  • Մեդիա գնումների վերաբերյալ բանակցություններ